Är det något som inte fungerar som det ska? De flesta fel i fastigheten (undantaget hiss, internet och tv) – i lägenheten, trapphuset eller utanför – anmäler du enklast till HJT Service Västerås via formuläret här.
Ange all information du har, för problemets lösning på bästa sätt! Din anmälan via formuläret ska komma fram till dem bums. Om du ändå upplever bristfällig respons på gjord anmälan bör du dock kontakta dem via telefon!
Akuta ärenden som till exempel strömavbrott, vattenläcka eller annat som inte kan vänta till nästkommande vardag, ska alltid anmälas via telefon.
HJT ansvarar även för skötseln av brandlarmen i föreningen.
Vardagar kl 07.00-16.00 nås HJT Service Västerås på telefonnummer:
021-475 07 00
Övriga tider ringer man jourtjänsten på telefonnummer:
021-475 07 10
Felanmälningar av HISSARNA till KONE ska alltid göras av en styrelsemedlem. För att felanmäla hissen ringer du alltså valfri styrelsemedlem!
Bostadsrättsföreningen har bredband och digital-tv via Telia. Fel som rör tv och internet ska därför anmälas till Telia.